Grattis syrran

Ja nu e man hemma efter en rolig och skön stängning med Klas och Gustav . Vi var klara runt kvar över 12 jävligt nice kan jag säga.
Vi hann t.o.m dryga lite, o kvällens höjpunkt var Gustav som påminde mig hela tiden om mitt efternamn som börja bli ganska populär på sistone av nån anledning:P
Vid tolvslaget så smsade jag syrran o önskade henne grattis sådär led mitt sms
Grattis syrran nu e du vuxen, se mig som förebild så klarar du av livet hihi kram love ya
Vet inte om det där e sant men fuck it :P
Ja ,sen kom jag hem öppnade dörren o började sjunga åt henne plus att jag hämtade mjölk o tårta till  sängen eftersom jag inte kan vara med o fira imorn pga att jag stänger igen :(
Anyways grattis syrran hoppas du lever till 100 år :D love ya <3
Juste jag höll på glömma bort det här. Jag skulle kolla mina mejl , o gullungen ingrido hade skickade en bild som har fixat as gullig hon är jag älskar dig bebe ko :D

Natti Natti, nu ska jag dra till sängen pössss




Grattis syrran. Här är en bild på sis när hon var på praktik i London 2008 tror jag




Bilden jag fick i mejlet av Ingrid <3 kommer om 3.2.1 taddddda :P




CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0