Inför Åbo

Den 26:e jan var det en fixe-/sovaöverdag hos Elin. Jag, Elin,Johanna och Angelika skulle umgås och ha lite tid för oss själva inför Åbo resan; man vet inte va det e för folk man träffa på där :D
Det började med att jag gick på vårshow med Ingrid. Eftersom showen inte var så bra; skrattade vi åt allt och drygade som fan hihi lite taskiga men men nångång måste man vara det hihi...

Efter en timme  tog äntligen showen slut, då gick vi till stan för att möta Johanna. Vi letade efter hårfärg eftersom Johanna har bestämt sig att  bli blond... en kvart senare kom Elin ner till stan från G-hooden :D
Vi köpte åksjukstabletter till mig (PS mina älskade vänner skrattade åt mig för det fett snällt).
Efter allt, så började kadj bli hungrig. Inte bra, jag började gnälla som faaaan och ville nästan sätta mig på golvet o gråta hihih... :P  
Biteline blev då vår nästa destination. Men men tror ni att vi fick maten snabbt .... NEJ. För det första så fick vi vänta på Angelika i evigheter eller så kändes det för mig, sen tog det hundra år att baka pizzan; hade det varit på donken hade vi fått världens utskälning av gästerna :P 
När vi väl fick maten, så började vi peta i varandras mat... Får jag smaka lite av din, o din, o din hihi  
Medans vi åt blev det en jävla massa skratt och folk tittade på oss som om vi vore knäppa lr fulla, men det konstiga e att vi drack  bara kola och äppeljuice hihi...
När vi var mätta o belåtna  åkte vi hem till Elin. Vi slingade johannas hår.Det var en del svärdomar som togs up där .
Johanna: AJJJ fitta , ajjj ta det lugnt,,, ajjj ska jag testa göra det på dig så vet du hur det känns hihi johanna var ganska lak men hon hade inget annat val hihi :P
efter det la vi ansiktsmask, målade naglarna och hade lite gurl talk... roligt som fan slutade med att jag Elin var kvar på slutet. Vi log på sängen snackade lite skit :p tills vi somnade. vakna med att jag höll om Elin ganska hård hihih stackars Elin säger jag :P
På morgonen tog vi samma buss ner till stan, sen åkte jag till jobbet och elin till skolan :D
Love ya babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0