Måndagsmys hos Elin <3

Idag fick man äntligen umgås en stund med ingrido <3 som har varit so busy på sistone.
Sen var det  dags att träffa råttan Elin på stan. Som vanligt så drygade vi en stund och tog bussen hem.
Sen skulle Kadj äta mat fixa sin blogg och sen dra hem till Elin <3. Ja för nu var det ju dags för tredje måndagsmys med mina älsklingar Mariam, Elin, Gustav och Mary<3. Vi spelade lite poker , åt morötter och marrys perog .
Det ingen måndagsmys utan en skräckis. Den här gången kollade vi på paranormal activities,andra gången för mig och mariam men vi var fan lika rädda ändå. Jag satt o mosade både Elins o Gustavs händer, inte cool :P
Det blev iaf en lyckad kväll synd att Johanna <3 inte va med o att Mary var tvungen att dra på en gång.

Imorn ska jag jobba 16 till 21, men innan så ska jag dra hem till Elin och sen dra till jobbet o äta. Im lovin it !!




Jag trivs fan ap bra med er, älskar er <3

CATCHA LATER
Peace Kadj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0