Pigg?!

Nyvaken och trött, tänk om man bara kunde sova hela dan, tänk om .
Idag e det min tur att stänga :( som tur e att man stänger med världens bästa Gustav och Klasse :D lite pepp bli man iaf ...
Nu måste jag duscha och göra mig i ordning för att Kadj ska besöka sin gammla skola och lärare för att be om referens , som jag kommer behöva till högskole ansökan.  Sen blir det dags att göra sundsvall osäker mohahahah
Jag måste verkligen sluta skriva nu hihi .
ADIOS AMIGOS


CATCHA LATER


tänkte dela med lite ego bilder hihi, tur att man inte ha så många läsare :P

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag orkar bara med stängningen ikväll tack vare dig! Ses snart, puss.

2010-01-20 @ 14:31:25
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Elin

Med löshåret i! ;) snygging

2010-01-20 @ 21:58:37
URL: http://holfeltelin.blogg.se/
Postat av: meisu

jag är en av dina läsare :P räknas det? :p

2010-01-20 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0