sova?? va e det?

Ja jag vet att klockan e mkt o man borde sova nu men jag kan inte somna. Jag har pratat med älsklingen i 1 timme och nu sitter vi o chattar om allt möjligt. Det var länge sen, vi inser hur mkt vi saknar varandra :(
Men hur som helst så har jag haft en ganska normal dag varit o jobbat som vanligt. Lite jobbigt var det eftersom det var löning o folk nöjde sig inte direkt med bara en cheese :P
Efter jobbet så åkte jag förbi johanna en sväng och sen drog hem. Mamma rak permanentade mitt hår, men det klart att det inte blir så platt som jag vill ha det, men lite plattare iaf. Once an afro always an afro i guess hihi
Imorn e det fullt upp. SKa träffa Elin, Johanna, Angelika kanske mary o så klart mariam. Jag ska till körskolan för att betala lite grejer och ge de en choklad ask :D, sen ska man hinna till birsta, äta på Biteline med tjejerna. Slutet av dan kommer Jag, Johanna och Angelika hamna hos Elin. Vi ska sova över och ha en fixekväll inför Åbo. Jag är så pip pepp men tyvärr så har jag fortfarande inte orkat packa en så länge.

Vi kommer ha så jävla roligt tjejer. Jag längtar som fan. Det här kommer bli legendarisk och värt att komma ihåg :D Åbo here we come.

Nu ska jag fortsätta att chatta sov gööööööt 



Elins soffa, undra om jag ska paxa den tills imorn så får jag sova i lugn o ro mohahahah

CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0