Forgive and forget

Vi moste lera oss att forlota folk o go viadre o glomma om allt som har hent i dotiden.
Johanna som jag sa till dig du e min ven o jag ska acceptera dig hur du en e.
Elskar dig o saknar dig gumman :D
Jag har en sak att sega till dig ALLT loser sig till slut jag lovar :D
Ta hand om dig puss









Gustav saknar dig med som fan o Hanky Panky,Britta,baby carrots,carro,issa,moa klart mina bebisar,ingrid,mia,raiyah o ankan :( peterpan,jobbet,klas,fanny 
saknar skoja med killarna i koket hhihi hora o damn hihiih o spank that ass loten by mattias,konstigt nog saknar jag mushkile med hihih
Gud va mkt man saknar i sverige ni e verd guld jag elskar er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0