Guess what!? I'm back :D

Tjaba :D

Nu e jag igong igen med bloggandet... entligen liksom det kenns som det har varit evigheter sen hihih...
Vi har internet hemma nu so nu kommer jag kunna blogga varje dag hihih om jag orka lat som man e liksom.
Ja nu e jag en london bo hhihih loter fortfarande konstigt i mina oron, men men dags att acceptera det kankse. Jag har bott her nu i snart 1 monad tiden gor fort lr hur????
Livet her e spennande o roligt... Det kenns fortfarande som jag e po semester.
Det enda jag gor hela dagarna e att dra till Oxford circus o Picadilly  typ 4ggr i veckan hhh. Det fett roligt der, det typ tjejernas drom stelle. Det e en jevligt stort gata som bestor av tusentals afferer typ primark,guess,zara,urbanoutfiters,american apparel,gap,marc and spencer u name it. Allt man kan tenka sig... det som e bra e att de har oppet fron 9 till 21 o vissa har oppet till 00.... Hur bra som helst.
Tro det lr ej trots att jag har varit der tusen ggr jag har fortfarande inte hunnit besoka alla afferer for man bli so trott att man inte orka hihih...

Vi har varit po Hyde park en del oxo. Det e en av londons storsta parker. Den e typ lika stor som stan der i svall +sodermalm hihih... gick runt der en dag typ i 4 timmar o trodde att vi hade gott runt hela men det visade sig att vi hade gott runt 1/4 av den hihih... hellt sjukt men i for sig vi gick skit sakta tog bilder o grejer men endo hihihi

Annars so har vi varit po parker vid oss,spelar basket med nogra grabbar,oker skateboard (holler po att lera mig o det bli bara bettre for varje dag),springer osv

Livet e annorlunda her liksom inga vilda fester med mina nermaste,inga bilturer hihih saknar er men jag trivs her... elskar london men jag hade avgudat london ifall alla ni var her :(

jag har mkt att skriva hihih o mkt att beretta men kommer ta or att skriva ner det hihih so vi fo hoppa over det hahahah

kan bara beretta att det finns riktig tjocka folk her,liksom man bli redd att eta mat. Mkt overviktiga folk o det sorgligt att se.

Men hur har ni det der borta? e det fred nu ner inte the Bahs e der hihih???

Her kommer det lite bilder kan inte legga upp alla tyverr
   

 
her e nogra bilder sen vi var po Dianas memorial park,dock inte den forsta :P

Nu kommer det en videoblogg. HIhihi forsta videobloggen ever so I am a little bit shy.... NOT
Hiihihih Mary jag vet att du kommer klaga po mitt sett att filma hihih ska forsoka skerpa mig nesta gong hihi puss.



Enjoy bye bye.... See u later alligater :P

CATCHA LATER


Kommentarer
Postat av: Gustav

Åh, gud vad det var kul att se och höra er igen. Saknar er så jäkla mycket skall ni veta, förhoppningsvis ses vi snart igen!

Puss <3

2010-07-17 @ 21:25:26
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0