skateboard day at the park

tjaba tjena hallo :D

Jag har nyss kommit hem fron parken. ramlade endast en gong hihih.... Forsta gongen jag ramlade hihih o det gjorde riktigt ont hiih men men jag e uppe po mina ben igen hihihih
Ska inte sega so mkt lengre jag ska legga upp en videoblogg med en video po mig ner jag skatade hihihih...
Var beredd att do av skratt hihi... lr ingen dor av skratt enligt Shawn the man :P





Mina sellskap jippi <3


Tog evigheter att ladda upp videon so nu kommer den her inlegget som jag har skrivit for flera timmar sen hihihi]








CATCHA LATER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah sköna videos! :D

2010-07-18 @ 09:18:13
Postat av: Johanna

haha ni är cp som vanligt :D

mariam asbra ;)

Snart kommer ja o hälsar pååååååååååååå!!

2010-07-18 @ 13:41:56
Postat av: Mary

JAG HÖRDE SOL,VIND OCH VATTEN LÅTEN PÅ RADIO HÄR OM DAGEN TROR NI JAG BÖRJADE GRINA ELLER?! SOM FASIKEN ATT JAG GJORDE!



och ja, Khadije, jag ser att du filmar rätt och jag blir så stolt.



Jag älskar er. kommer så fort jag bara kan.

2010-07-18 @ 22:59:09
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0