Bästa filmen på länge :D

Nu har nyss kommit hem från bion :D
Bra film, det var skit roligt tyckte jag speciellt Samantha. Hon e min idol hihih fett skön tjej :D
Jag skulle kunna kolla på den flera tusen gånger utan att tröttna kan jag lova hihih ..
Jag rekommenderar den starkt. KOLLA PÅ SEX AND THE CITY 2 ni kommer inte ångra er hihih... Fett rolig gäng. Sånt gäng borde vi alla tjejer ha hihih :P

Nu ska jag iaf sitta o surfa en stund sen sova för imorn väntar det mig en rolig dag igen :D
Ska på stan med mamma sen jag, mariam o mia fira mias födelsedag typ 16 dagar i förskott för vi e inte här när hon fyller 20 :D Så vi få se va vi hittar på för spännande :D
Ta hand om er pösss
Men först kommer det lite bilder

FÖRST UT DAGENS OUTFIT :

linne från lindex det står PEACE NOT WAR ,leggings H&M  och skor från skopunkten

DAGENS KÖP:

ny favo baseball jacka                                                                      Deo o smink svamp :D

Studentpresenter o nallar till mina älskade <3

 

Sov gott
CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0