Blev utgång ändå :P

Jag e stolt över mig sj :D Igår satt jag inte vid datorn hela dagen :D Fett ovanligt alltså hihh :D
Men iaf Nu snackar vi om gårdagen så att alla hänger med hihi
Jag vaknade vid 13 tack vare bebe ko = Ingrid som lyckades väcka mig efter att hon har ringt tusen ggr hihi
Hon kom förbi o då åkte jag, hon o mariam ner till hamnen där vi träffade Sanna, åt donken o snackade skit :D
Sedan åkte vi hem o chillade en stund innan vi började göra oss i ordning inför Elins partaj :D
Hos Elin tog Sandra hand om underhållningen... Seriöst jag har aldrig skrattat så mkt som jag skrattade igår hihih ...
Ni ska bara höra va hon sa hihih.. Jag dör av garv bara jag tänker på det hihih :D 
Iaf vid 00 åkte vi ner till ALLSTARS igentligen bara för att sitta på uteserveringen o softa men nej så där blev det verkligen inte hihih
Det var skit kul tyckte jag :D Trots att jag inte har varit peppad att gå ut på sistone så blev man ganska pepp när man kom dit o hörde musiken hihih :D
Det var iaf en as rolig kväll hihih. Efter det åkte vi till sj o åt som vanligt o sen åkte hem :D

All the crazy shit i did tonight it would be the best memories :D Jag har 9 dagar kvar i Sverige o jag ska försöka ha så många bra minnen härifrån :D

Bilder lägger jag upp så fort jag orka hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0