De senaste dagarna i bilder :D

Eftersom jag inte har haft tid att blogg på sistone så tänkte jag lägga upp lite bilder från saker jag har gjort på sistone :D

TIVOLI/MARKNAD I HÄRNÖSAND DEN 4JUNI:

skit kul var det :D fick träffa meis o nathy t.o.m :D




ELINS AVSKEDSFEST den 5 juni:







NATIONALDAGEN den 6 juni:




SYRRANS STUDENT 10 juni :




INGRIDS STUDENT 11 juni:


 

HÄRNÖSAND STUDENTFEST 11 juni :

 

här e det bara 2 bilder av de orka inte lägga upp fler hihih de lä ju ändå komma upp på fb nån vacker dag :D

 

JA , sådär har min senaste vecka sett ut hiihih :D en blandning av allt :D

Men ta hand om er pösss

 

CATCHA LATER

 

 

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0