forsta inlegget med min blackberry

Tjaba sverige !!! Hur gor det der borta,hur var den kungliga brollopet o allt??? Sj so mor man bra ifall det e nogon som undrar hihihi Det e versta annorlunda att bo her I london. Iaf for en som har bott I sundsvall der det slut po folk ute efter typ kl 7 hihihi Her e det mkt affere,mkt folk I alla mojliga nationalitet,mkt snygga bilar overallt mkt allt hellt enkelt hihihi Det som e bra her e att maten e as billig hihihi leskig man le ju bli skit tjock her kan jag lova. Som t.ex igor kopte vi en fet stor frusen pizza typ som en fet stor panpizza for 1pund alltso 13 kr hihihi. Oki nu ska vi inte prata om mat. Jag har varit o shoppat lite po primark ighor hihihi Vi var po en liten primark jag kopte lite grejer bara typ ett linne o underkleder hihih. sen jag har flyttat hit har jag bara kopt det o min elskade blackberry curve 8520(as bra mobil med 6 monaders gratis internet). Idag har vi varit po IKEA. Man kende sig I sverige igen hihihi ... Tenkte po min o gustavs tider po ikea ner vi skrattade ot alla roliga namn sakerna hade hihihi... Gustav jag hittade en kartong med namnet snolis hihihi Just sitter jag hemma med min mammaskusin o hennes barn,min farbror,hans kompis o min familj roligt lr hihihih Imorn ska vi dra o boka testet sen fo se va vi hittar po efter det :D... Men nu ska jag dra ha det best ska kanske skriva not sen CATCHA LATER

Kommentarer
Postat av: Gustav

Haha, WTF?! Solis? Jag säger då det: IKEA vet minsann hur man döper möbler :p

Saknar dig gumman <3

2010-06-22 @ 01:36:02
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0