Framme till mitt nya hem

Innan jag borja skriva so vill jag informera er om att jag inte ha de svenska boksteverna hihih

Nu man entligen framme. Blev typ tusen timmar forsenat. Vor flyg blev instelld pga en jevla strejk som piloterna hade.. Kul jul liksom hiohihi
Iaf vi fick vara po arlanda lenge... Vi fick sto i koa fron kl 5 po morgonen till kl 11 foren det var vor tur for att kunna omboka vora biljetter.. skit kul var det. Sen so var det bara ett flyg kvar till london o det var kl 18:30 via oslo. So do fick vi venta nogra timmar till. Vi fick iaf besoka oslo innan vi flyttar hjihihihi

Det kenns konstigt att vi ska bo her. Det kenns som om vi e bara her po semester men nej det e vi inte ......

Idag har vi varit hemma hos min farbror o etit o lekt med hans smo dottrar ganska mkt sen har vi varit en stund po vor centrum her.  Asi det her livet gillar jag, mkt folk overallt mkt traffik o billiga grejer iaf her kanske inte i london c. Det var mening att jag skulle kopa min blackberry idag men hann aldrig so jag fo ta o gora det imorn.

Jag kopte iaf den klockan jag alltid ha velat haft. ROSA so klart  :D
Jag ot KFC oxo fett nojd e jag hihiih jag har inte etit det sen jag bodde i libanon... O Ingrid det var skit gottt hihih nananan du fick ingen hihihihi

Imorn ska vi vakna tidigt po morgonen o oka for att besoka skolorna :P fett scary hihih Sen so ska vi dra o shoppa hoppas o forhoppningsviss kopa min blackerry so jag kan klogga in po internet via den varje dag :D

Ne men annaras so e allting bra just nu, forsoker venja mig vid allt nytt hihih det som e roligt e att ner jag se smo barn sitta po passagerar settet tror jag allting att de t e de som kor hihihi

Men just nmu sitter jag po internet kaffe det e kl 21:45 o det fortfarande mkt folk som e ute o herjar hihih roligt va ?? Men nu har jag en halvtimme kvar ska fortsetta chatta vi hors kraam saknar er som fan kiss kiss

 

Det blir inga bilder idag kan inte legga upp de her eftersom jag e po internetcaffe o jag har inte kameran med mig

Ta hand om er

 

CATCHA LATER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahajah din nörd jag vill oxå ha kfc!!! Skaffa blackberry nu!! Jag saknar er :)

2010-06-18 @ 08:42:14
Postat av: moa

Guu vad avundsjuk jag är! Hoppas att allt är bra :P kram

2010-06-18 @ 19:54:37
URL: http://moafredholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0