Hej sverige!!!!



halllu hur e det der borta??? sj so mor man bra her for er som undrar huiihih....
idag har man varit po oxford street for tredje dagen i rad hihihi :D vad ska man gora po dagarna liksom jhihih speciellt ner stellet e typ 25min fron oss hihihi med buss alltso ....
Jag har tyverr inga bilder derifron eftersom jag inte ta med mig kameran.
Ja vad gjorde det vi der... vi var po alla mojliga afferer fron primark till addidas,guess,gap,next allt mojligt hihih... har varit der i 3 dagar men har fortfarande inte hunnit gott in i alla afferer i den gatan hihih behover kankse 1 vecka hihih.. versta skillanden mot centrumen der det recker liksom med en lr 2 timmar hihih...

Jag var der med lille brorshan, mariam, min bebis o hans lille bror som e min lille brorshas bestis... alltso det var ett roligt geng kan man sega....]
efter att killarna har klagat so drog vi till hyde park som er en kend park her i london fett stor hihi... det var tydligen konsert der so det var extra mtk folk hihih ... so fort vi hittade en ledig plats i skuggan under ett tred satte vi oss ner hihi....
Vi satt der o ot KFC, spelade lite fotboll o softade....Jag e jevligt nojd over den her dagen kan jag lova hihih

Just nu sitter jag i en data affer der man kan anvenda internet eftersom vi inte har internet hemma en hihih fett semst tur att man har sin blackberry so man kan endo anvenda internet, det som e jobbigt bara e att jag inte kan blogga med bilder fron min mobil fett semst..

Snart ska vi ut o promenera till en park nera oss hihih softish.....

Jag lyckades ta med mig kameran hit idag so jag kan legga upp lite bilder :D jippi

Borja med dagens outfit :D




Mina nya inkop sen jag kom till london :D

































mina veskor. Den forsta kopte jag idag den andra igor hihih


2 saker jag inte kan vara utan hihi min blackberry  o min elskade klocka :D
Utan de kenner jag mig naken,exposed hihihi

ja jag har sekert glom bort nonting men men jag hoppas att vi skaffar internet hemma snart so jag kan fo legga upp bilder varje dag hihih i

CATCHA LATER

pusselipusspuss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0