Hejdå sverige o hej england

Det här e kanske min sista inlägg innan jag kommer fram till london...
Nu har man plattat håret ska snart iväg o träffa thayna o buba... Sen så måste jag dra till  mitt föredetta jobb sen träffa lite mer folk innan vi tar tåget kl 20:20 ....
Tack för allting allihopa. Det var skit kul att få träffa er. Jag är jätteglad att jag hamnade just i sundsvall o träffade just er. Tack vare er så trivs jag i sverige. Ni kunde inte ha behandlat mig bättre :D
Tack för att ni stod ut med min knäpphet hihih Kommer att sakna alla våra utgång,fester, myskvällar,kryssningar osv hihihi ... Nä men nu ska jag sluta skriva så jag inte börja gråta :'( måste spara mina tårar till grinkalaset på tågstationen ....
Ha det så jättebra i sverige utan the Bahs. Älskar varenda en av er ta hand om er o lova att ni hör av er så fort ni planerar att åka till london...

Puss o kram kommer aldrig att glömma er  <3<3


Foto: Angelika Åkesson

Mer bilder från plåtningen lägger jag upp när jag e framme i london o när jag har internet igen pöss

CATCHA LATER


Kommentarer
Postat av: moa

Kommer att sakna dig otroligt mycket! Men hoppas att du får det underbart i London! Ses snart!

puss och kram Moa

2010-06-15 @ 11:54:21
URL: http://moafredholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0