Jobbigt att flytta

Ja idag blev man väkt  kl 9 för att vi skulle på en massa ärenden. Först var vi på arbetsförmedling sen drog vi till försäkringskassan o skatterverket där vi fyllde på tusen blanketter kändes det som. Underskrifter här o där osv.
Det var en skit trevlig kvinna som hjälpte oss hon var so intresserad av vvåra planer hihih hon hade lust att följa med oss till london hiih...
Efter det så var vi på en verkstad o köpte små ploppar till min list som pappa skulle laga :D Nästa destination var Lidl där vi köpte en massa FOOD hihih me lajki...

Nu har man plattat klart håret, jag har en bränd skiva med nya låtar för min buffy. Jag är redo nu. Så fort Mia slutar jobba så ska hon byta om sen ska vi ta raka vägen till min föredetta hemstad för att umgås med gamla kompisar för kanske sista gången innan jag flyttar plus att man inte ska glömma Marknaden/tivolit i Hsand hihihi...
Det typ helgens höjdpunkt därborta hihih :D
Nä men nu ska jag städa lite innan min mami får damp på mig.. Vi hörs efter att jag har kommit hem pössss

Mariam, Mia, Ahmed(min lille bror) o Mario(lille brorshans kompis) håll i hatten för Hsand e vår destination :P




CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0