live blogg fron oxford street

Tjaba ! Just e jag po primark I oxford street... Aso det fett stort typ en byggnad som in der I svall med bara primarkm Jag kom in o visste inte vart jag skulle borja hhh... Jag kopte ett linne o en veska ska noja mig med det for imorn ska jag hit igen for jag ska vara med min bebis o hans syskon Jag legger upp bilder senare ska testa ifall man kan gora det genom mopbilen... Aso seriost tips for er som ska hit ni moste ha tolamod for man fo sto o koa I evigheter... Nu e vi hungriga vi e po veg till kfc yummi... Hors senare puss CATCHA LATER

Kommentarer
Postat av: Gustav

När vi var på Primark så var vi där tidigt, nästan när det öppnade så det var ganska lungt. Men innan man visste ordet av det så var det ju fullt med folk :p Ouffa.

Saknar dig Kajpaj. Puss <3

2010-06-24 @ 18:50:27
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0