Shopping o bio

Tja tja.
jag har just kommit hem från birsta jag var o shoppade lite med mamma o syrran. Fett mysigt :D
Innan birsta så packade vi våra resväskor trots att det e 2 veckor kvar :D
Aså jag visste inte att jag hade så mkt kläder o saker som jag vill ha med. Just df var det lite svårt att packa. Man få ha med sig max 20 kg o allt jag ville ha med vägde 25kg så jag var tvungen att ta bort en masssa :(
Men som tur e så har man 8kg i handbagage så jag få he några saker.
IAF knäpp som man e dra man ändå till birsta o shoppar hihih. Men jag hittade en baseball jacka som jag verkligen var tvungen att köpa hihih jag lägger upp en bild på det sen. Jag köpte en massa studentnallar o studentpresenter så det var inte bara till mig :D
Snart ska jag iväg med syrran, mia o sandra o kolla på the sex and the city 2 jippi. Jag har längtat efter den filmen hhih...
Men nu måste jag tagga jag lägger upp lite mer bilder senare ha det bäst pööööööööööössss

 

CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0