Sista natten i Sverige

Jag nu har den dagen kommit... Idag e det min sista natt i Sverige. Sista dagen jag sover i den här lägenheten.
Det känns sorgligt men ändå spännande :(
Idag har jag hunnit träffa några för sista gången. Dagen började med  att jag o pappa åkte och sålde bilen...
Sen så kom jag hem o åt lunch med min hemspråklärare, familjen och raiyahs familj.
Efter det så var det dags för mig att dra ner till stan för att  fika med Moa o Mia.. Sedan var det dags för andra fikat o då var det med Johanna, Mohamed,Mariam och Raiyah :D Roligt blev det vi en liten fotoshoot runt stan hhihih :P
Jag ville ha bilder med all drakar på stan men det gick inte så bra orkade ingen mer efter typ 4 drakar hihih men bilder blev det iaf :D
Efter det åkte vi hem o då fick jag världens gulligaste present av mohamed hihi. Det var en rosa rattmuff med mitt namn broderat på hihih o en barbi kort av johanna o mohamed fett gulligt kommer sakna er med :D
Nu sitter jag o inväntar systrarna Mabiala som ska komma förbi o säga hejdå
Jag hatar säga HEJDÅ till folk, det typ det värsta som finns ever :'(











Träffade mary på vägen hihih :D


Ingrid du e min soulmate med... Jag fick ett så gulligt brev av henne idag :D Aså seriöst jag satt o grät som fan
En citat från ingrids brev :

du är som min tvilling, min andra halva och jag behöver inte hålla på leta efter min soulmate för jag har redan hittat min för längesen och det är du! haha vi är så himla lika på alla möjliga sett men ändå så olik varandra. Du är min allra bästa vän......

Jag älskar dig Ingrid o varenda ord du har sagt stämmer. I love u so so so so much du e min andra syrra, min allt jag älskar dig som fan o det ska du veta :D

Systrarna BBB hihi(BMT,BMW, BDY) intern smeknamn TOP SECRET sorry hihih

 

Jag har mkt mer att berätta om va jag har gjort de senaste dagarna som jag inte har haft tid att blogga om, men jag gör det lite senare ska träffa systrarna Mabiala nu pöss pöss vi hörs sen

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0