Åbo here we come :D

Idag har man inte mått så bra. Vaknat upp kl 3 med att man hostar som en jag vet inte va och täpp i näsan. Vilken bra början på dan va.  Det har stört mig som fan så jag har inte kunnat sova mkt. Vakna upp kl 8 ringer isa och sjukanmäler mig för första gången. Tyckte lite synd om isa som ska behöva leta efter nån annan som kan jobba istället. Iaf så sov jag till 13 vakna upp av att packa hade åkt till apoteket och köpt lite tabletter åt mig. Jag världens bästa pappi<3

Jag mådde extra dåligt idag för efter att jag hade vaknat så pratade jag o mohamed. Det var ingen positiv samtal. Vi hade börjat tjafsa igår kväll och det fortsatt idag o slutade med att vi gör slut. IGEN....
Vi förstår inte riktigt på varandra. Vi älskar varandra men ändå så e det alltid ON OFF.  Men nu håller det på att bli bättre det har bara gått typ 3-4 timmar sen vi gjorde slut o redan nu försöker vi bli tillsammans igen. Vi e seriös speciella båda 2 hihihih

Anyways jag log  kvar bland mina snoriga näsdukar runt omkring mig hihih jätte mysigt not. Vid 7 var jag tvungen att åka ner till stan hämta upp mamma och åka till willies för att köpa lite mat som jag hade tänkt ta med mig imorn :D
Köpte lite godis och annat smått o gott yummi för imorn får nämlingen jag o Elin Pelin äta va som helst jippi :D

Efter det kom jag hem duschade o plattade håret så jag slipper tänka på mitt afro hår imorn hihiih.... Lite senare kom bebe ko= Ingrid som skulle låna skridskor och hälsa på min söta buffy :P
Hon tyckte att det var jättegullig och tyckte om den lika mkt som mig hiihi...

Just nu sitter jag och latar mig orka inte riktigt packa än. Men jag har iaf skrivit en packlista det viktigt :p

Men jag e så jävla pepp inför imorn. Jag hoppas att det kommer vara lika roligt som jag förväntar mig.
Åbo here come watchout :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0