Am i going shoppaholic???

Jag har fan suttit sen jobbet o kollat efter allt möjlgt. Kläder,smycken,skor,väskor, mobil, kameror osv
Sen igår har jag fått värsta lusten att shoppa. Jag vill ha det o det o det. Ja listan kan bli lång ;)
Jag vill ha piercing i naveln och det har jag velat ha länge men nu har jag bestämt mig att slutet av maj ska jag skaffa det och Mary har lovat att följa med o sitta med mig :D
Jag vill åxå tatuera c'est la vie på ryggen men det väntar jag med . Ett steg i taget kanske hihih

Men nu har jag värsta listan på saker som jag vill ha. därför har jag bestämt mig att jag ska skämma bort mig sj lite grann när lönen kommer jag ska skita i att skaffa en ny mobil men en kamera kankse jag behöver sen ska jag shoppa lite nya kläder åt KADJ :P
Jag har hittat tusen snygga klänningar som jag jätte gärna vill ha, plus fina skor awww jag blir galen hihi nån kanske kan ge mig en tidig present blink blink hihih

Anyways, så har jag haft en bra dag. Jobabt 11:30 till 20:30 det gick ganksa fort med tanke på att det var typ rush hela tiden lr det känndes som det iaf :P
Imorn jobbar jag samma tid igen men tyvärr så jobbar jag inte med min favo skiftis Hanky Panky :( men jag tror att jag överlever hihihi

Nu sitter jag o chattar med min bebe som vanligt. Efter det ska jag gå o lägga mig





I love shopping do u ??


CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: I

Det är bättre att pierca naveln på hösten, mindre risk för infektioner och så kan du bada när du vill på sommaren ;p

2010-03-21 @ 14:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0