Ännu en ledig dag :D

Det e soligt ute och jag sitter inne o kollar ut genom föntret hihih tragiskt :P
Men jag ska inte sitta in länge snart ska jag iväg o hämta upp mina bebisar (syrran,Elin och mary) för att åka ut till jobbet och säga hejdå till Fanny o Klas som jobbar sina sista pass idag :(  Efter det ska vi till birtsacity en sväng jag  måste lämna tillbaka en grej sen blir det hemgång. Jag känner att jag måste umgås lite med min familj nu när jag chansen så de inte bli sura på mig :D bra flicka va hihih

Ja va har jag gjort idag annars? jag har so sovit till typ halv 2 mary har agerat väckarklocka igen men jag vaknade inte upp lika fort som igår hihi. Jag e ganska trött idag. Sedan har jag äntligen pratat med min bebe ko= ingrid <3
Sen jag blev av med min mobil har jag inte pratat med henne saknar henne som fan kan inte beskriva hur mkt jag har saknat henne i love u babe. Nu kan vi börja prata igen som förrut alltså 24/7 på telefonen hihih puss

Nu ska jag duscha o möta mina bebisar på stan vi ses

PS. jag vill lägga upp bilder men kan ej eftersom min kamera blev stulen men så fort jag får bilder lr skaffar en ny kamera så blir det blider som fan puss


CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0