Bella & Tyra show

Inatt lr man kanske ska säga imorse kl 4 satt jag o chattade med min bebe. Jag var skit trött o höll på somna för att inte somna satt jag o kollade på Bella & Tyra Show.  Det är en ny show som sänds av blondinbella och tyra live på webtv. De här bloggarna tar upp olika blogg skvaller som kan vara intressant för vissa.
Hur som helst så satt jag o kollade på det. Det var faktist roligt att kolla. trots att det var too girlylicious and too sthlm aktig hihih.... Jag stör mig verkligen på det sättet de pratar :p

Men titta på det första avsnittet o säg va ni tycker... mkt girltalk o för er som vill ha lite tips på hur din blogg kan bli känd o skit så kan ni lyssna på deras sk tips.
Bella & Tyra show


PS jag e lite efter men jag satt o kollade på Beyonces(min idol) och Lady gagas låt tillsammans. Den var as bra im lovin it :P men fatta va lady gaga e riktig gaga (crazy på filipinska) hihih shit hennes klädstil e riktigt skumma, Damn aså, hon har lyckats pimpa beyonce lite grann på videon hihih..

 
liksom va e det här för nåt  :P men men hon e ensam om sin stil iaf

Ikväll blir det fest hos fanny tillsammans en massa roligt folk. Nu ska jag dra hem till ELin pelin för att göra mig i ordning.

CATCHA LATER
XOXO KADJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0