C'est la vie

Ja precis som min rubrik lider sånt e livet.
Jag fattar inte hur du kan ha nerver att gör så mot mig. Jag känner mig så jävla dum. Du har varit värsta perfekt o allt jag skulle vilja ha nu på sistone. Du har övertygad mig att du har ändrat dig att du e seriös och en som man kan lita på. Sen plötslig e det en sak som vänder det hela upp o ner.
Nu e jag grymt sårad. Så där sårad har jag aldrig blivit förrut. Tack så mkt för det.
Nu e jag verkligen ut från det här jag vet jag kommer vara nära att falla tillbaka o allt. Men jag e så grymt sårad så jag kommer inte bry mig. Tack för det en gång till.
Nu har jag tagit av mig halsbandet för första gången o bara det bevisar hur seriös jag e
Som min kära bebeko= Ingrid  säger :
Hellre vara ledsen 2 veckor o glad resten av livet än att vara glad 2 veckor o ledsen resten

Nu jävlar e det en ny KADJ iaf i kärlekens värld. Jag ska hålla mitt ord o inte falla tillbaka. ENSAM E STARK o det ska jag bevisa för mig sj.
Jag har min familj o vänner o det ska nog räcka !!!!!!

MK3 is not 4 ever anymore it ended today !!!


Så himla sårad så det inte går att förklara :(

Tack o hej leverpastej :S




CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer
Postat av: rosie

say whaaat hunybun :O <3 lova säg till om det är ngt! <3

2010-03-27 @ 11:01:46
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0