Farsan= en garv film :P

Idag har jag jobbart öppning, alltså från halv 7 till halv fyra.  Jag somnade vid tio igår kväll men tror ni att jag var pigg  pigg när vaknade i morse???? så klart inte jag försov mig till o med. Men jag var inte sen till jobbet iaf det viktigast.

Efter jobbet åkte jag hem o latade en stund sen var det då dags att hämta upp Elin Pelin, för vi, mariam, jocke, mohamed, klas och fanny skulle kolla på farsan som skulle tydligen som skulle få mig att garva och som många säger att det skit bra :D
Vi började med att hitta en parkering närmast till bion för tjockisarna orka inte gå så långt hihihi. Latmaskar vi e alttså. Men iaf vi hittade en perfect parkering som var lite trång eftrsom det var många bilar. Mariam o Elin tyckte tydligen att det var skit kul när jag sa:'' nej här kan jag inte köra in det ju jätte trångt o min bil e så stor''. De dog av garv, jag kan förstå de eftersom min bil e så *pip* liten se ut som en mopedbil säger Elin jämnt.

Iaf nu ska jag skippa lite detaljer, kl 21 började film. OOO vilken film. Jag behövde bara titta på gubben så dog jag av garv hhihihih och så fort han pratade så garvade jag ännu mer an pratade bra sverige ;) hihihih
Det som var roligast va att hans fru hette mariam hihih jag o ELin o mariam tyckte att det var skit kul hihihi
Jag tror de andra skämdes lite att de var med oss hiihih vi garvade typ mest av alla, vår fnitter och garv hördes i hela bio sallongen hihi tur att det inte var mkt folk hihih.
Nej men jag rekomendera vilken den filmen. Vill ni skratta som fan så boka biljetter redan nu annars så går ni verkligen miste om nåt :P Jag skrattade t.o.m så mkt så jag fick tårar hihih


Imorn ska jag jobba 10 till 19 sen ska jag åka o träna med ELin PElin eftersom vi syndade idag o åt lite godis vi kunde verkligen inte hålla oss, men jag e stolt över mariam som höll sig :D

Men nu ska jag dra till min varma säng o vila i frid tills imorn hihih




CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0