FRIENDS 4 EVER <3

Det känns som det var länge sen man har skrivit nånting. Jag har inte riktigt orkat har varit så sliten efter jobbet. Jag har jobbat 11:30 till 20:30 varje dag nu. Inte så roligt pass men det pengar hihih allt för cash :P

Det känns som det var länge sen jag träffade mina älsklingar. Det har gått 2-3 dar sen jag såg de o nu saknar jag de as hell. Tänk när jag bor i london va fan ska jag göra då liksom jag kommer sakna de som fan. Jag tror jag kommer bli galen de första månaderna :( men det har lovat att komma o hälsa på oss ofta och det ska jag o syrran åxå göra :D  FRIENDS 4 EVER <3 <3

Ingrid du med. Jävlar va du e upptaget nu :( men jag ska fan tvinga dig att vara med mig huhihihi du kommer inte undan hihih love ya

Älskar er allihopa puss puss :D




CATCHA LATER
XOXO KADJ




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärleken är stor, vänskapen är större.

älskar er mina barn <3

2010-03-12 @ 10:02:21
Postat av: elin

antar att den förra kommentaren kom från mary? ;D



WE LOOOVE YOOOUU! de kommer vi göra när ni bor där borta också! <3

2010-03-12 @ 13:00:15
Postat av: bebemo!

Men hallååå,vad händer med världen har ju inte pratat med dig på årataal!?!?! jag mår ju ickebra när jag icke får prata med dig!!!! :(

2010-03-15 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0