Godmorgon sunshine

Det här e  min tidigaste inlägg ever :O Ja vf e kadj tvungen att kliva upp så tidigt idag????
Jo för hon ska på kryssning om 3,5 timmar :D.... Herr Lindberg ska ha förfest hemma hos sig vid 9. Tidigt va, vem fan förfestar kl 9 på morgonen hihihih jo tydligen knäppisar som vi hihi vi få se vem som kommer må illa på bussen. Vi lä ju vara borta när vi kommer fram till sthlm :P men men det kommer bli roligt iaf :D

Jag klev upp halv 8 för hanki panki skulle hämta upp mig 8. Jag packade klart och gjorde mig i ordning. Men vart e Henke nurå???? Ingen anning kl e halv 9 hoppas att han e på väg nu iaf för jag håller på att somna just nu :P

Det kommer bli massa med röj på förfesten,bussen o båten hoppas vi kommer hem hela och rena :P
Synd att mina änglar mary och mariam e kvar här, men det lugnt älsklingar vi ska ha roligt för er del med  I love u babes. Ta hand om er medans vi e borta o ha det så roligt ni med puss

Nu e Henkis äntligen på väg ska dra nu, bye bye Sundsvall see ya on friday 00 or i mean saturday

Elin,Gustav, Sara, Henke, Mathilda,Jocke och Mohamed det här kommer bli hur kul som helst ses snart


CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

have fun partysweety

2010-03-04 @ 11:59:38
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0