hard work work

Igår stängde jag med Hanky Panky. As kul att stänga med världens bästa henke det känns inte som jobb, tiden går fortare. Vilken tur att det finns headset hihi jag o Henke pratade en jävla massa samtidigt som vi sköt våra jobb. Starckars Mori som fick lyssna på vår samtal hela kvällen hihih.. Vi pratade om allt från filmer,till semesterresor, bartenderutbilding,fest osv Fett kul älskar dig store bror <3
Jag hade även min älskade Mary som förstängare tack för hjälpen bebis love ya <3
Efter jobbet så pratade jag o henke på facebook han hittade världens fina kameror,rosa så klart jag blev så förälskad i de :D den jag tyckte bäst om e den som e på bilden nedan. Jag e så kär  den vill ha vill ha :D Henke fixar allt som vanligt :P


Den kommer att bli min inom kort tid :D

Idag ska jag stänga med Henkis igen så då e Kadj pepp :D kommer bli så ledsen när Henkis slutar :(

Men annars så sitter jag i mariams säng o kollar medans hon testar sin student klänning o gör bort sig... Fett knäpp syrra man har men skön mamma som sitter o retar hennne hihihii
Älskar min familj <3

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0