Hemma efter en legendarisk kryssning :D

Jag har inte riktigt orkat skriva när jag kom hem. Men vi kom iaf hem igår kl halv 7 ett dygn försenad tack vare isen hihih

Jag orka inte skriva allt som har hänt eftersom det har hänt en hel del det skulle ta flera dar för mig att skriva. Men jag kan säga så där att det var så jävla roligt. Jag har inte varit på en sån rolig resa ever :D
Det har blivit en hel del skratt, bitch slapp, nya folk,dans, rånad mobil o kamera, springa hit o dit osv
Ni som vill läsa lite mer detaljerad hur vi har haft det kan kolla på gustavs blogg:    . Den enda som har orkat skriva hihi men det finns en hel del som stannar i Åbo kan jag lova hihih :D

Jag vill lägga upp bilder men som sagt så har min mobil o min kamera blivit stulna så jag har ingenting.
Vill ni se bilder så finns det här :
http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=152430&id=522952721

http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=42749&id=1612815065

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer
Postat av: BebeMo!

HELLO KHADIJE! miss na miss kita!! hur fan ska jag ringa dig nu då?? jag blir galeeeen!!! hör av dig när du har skaffat nå mobil o grejer, CHVN har mitt #

p.s CHVN (chokovanii) hehehe

PUSS <3<3<3<3

2010-03-08 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0