jobb + gym + förkyld = fail

Vf ska man var tvungen att råka vankna kl 5 när man ska börja kl 10 ??????
Jo för en viss kadj e så smart att hon få ont i halsen,täpp i näsan o kallsvettas just då !!!!!!!!
Vf kan det inte finnas Alvedon och halstabletter hemma när man behöver de????
Jo för vi e så värdelösa på att köpa tillräckligt mkt :P

Men iaf så for jag till jobbet vid halv tio, lr först skjutsade jag syrran till skolan o mamma till stan.
Jag jobbade 10-19. Det skönaste 9timmars pass tillsammans med roligt folk som gör att tiden rinner lika fort som vatten :D Dagens höjdpunkt på jobbet idag var att jag o carro satt o diskuterade ang en bils registrerings skylt eftersom den inte verkade vara svenskt. Så kommer Fanny samtidigt som jag har en gäst vid kassan o säger. JA bilen har parkerat vid handikapp parkeringen undra vilket land e det som e handikappat :P ??? O gissa va bilen var tydligen just gästens som var vid min kassa. Hon kollar bara på fanny o se sur ut. Fett pinsamt men jag dog av garv inombords hihihi

Anyways eftersom jag o Elin syndade igår var vi tvungna att träna idag. Så efter jobbet skyndade jag mig för att plocka upp Elin Pelin. Sen drog vi till the one and onlky friskis o svettis och tränade lite aerobics. Roligt var det men det som var roligare var att jag o hon var de ända nya så alla andra kunde koregrafiet (lr hur det nu stavas) förutom vi. Men jag tyckte att vi var duktiga för att vara där för första gången :D vi gjorde inte bort oss direkt hihihi. Däremot så var det en as störande tjej som gjorde det. Hon var i vår ålder och stod längs fram o spanade in sig sj hela tiden i spegeln. fett störande hon trodde att hon var bäst i hela världen. Bli så störd på människor som tror att de e på toppen o resten ner i botten :O:O:O

Hoppas att vi har iaf tränat bort godisen vi åt igår för nu mår jag inte riktigt bra.. Man ska lyssna på folk när de säger träna inte när du e förkyld :P



Nu ska jag duscha så jag hoppar in fräsch i min sängish



CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0