Kul med mcd people :D

JA, idag har man varit ledig och för en gångskull så har jag hunnit med mkt idag istället för att ligga hemma o dega hihi.
Dagen började men att väckarklockan mary ringde mig och väkte mig kl halv 9 sen kl 10 igen bara för att försäkra att jag e vaken o kommer o äter lunch med de på skolan.
Så runt 11 åkte jag till HB o åt lunch med älsklingarna :D sedan gick jag runt på stan o kollade lite det var ett tag sen jag gjorde det kan jag lova säker 2mån nu hihi jag e sämst. Efter det så gick jag med mary tillbaka till skolan sen tillbaka till stan, jag fixade ett nytt simkort sen tillbaka till skolan för att hämta min bil o köra hem mariam o raiyah och mary följde med :D
Vi var hemma hos mig i typ 10 min sedan åkte jag o mary hem till Elin o åt middag på balkongen. Det var gott mat,bra sälskap, trevlig/mysig ställe men det var kallt hihi. Det blev en del roliga vidoes. Där ser ni vi kan ha roligt va vi än gör hihih t.o.m när vi bara sitter o äter hihih fett normala tjejer alltså.
Efter middan åkte vi hem till mary där jag hjälpte Elin lite med matten eftersom älsklingen skulle ha prov imorn :D
Efter en massa tjat från mary o hot via sms från henke åkte vi o hämta upp mariam o sen drog till bion. Vi kom ganska precis, henke,gustav,mohamed och mattias satt o väntade på oss.
Den som väntar på nått got väntar aldrig länge :D Iaf vi såg på Alice i underlivet hihhi skoja bara Alice i underlandet hihih. Det var faktist bättre än va jag förväntade mig :P
Men det som hände efter bion var det roligaste. hihih först så blev det popcorn krig på parkeringen hihi fett roligt Elin var vinnaren som fick en popcorn kartong på huvudet av mohamed :P
Sedan så drog mohamed o gurra o resten fortsatte resan mot Donken på sj :D
Där åt vi o drygade hihih som vanligt då. Efter det bestämde vi oss för att dra mot hamen o leka i parken där iihihi.
Ojojoj vilken bra o dålig idé :P  det började först med ballong krig hihih sen så klättrade vi på snöhögar o sjöng my heart will go on. Jag lovar att vår publik (Henke o Mattias) älskade det :D sen så bar henke mary och jag satt på mattias axlar  o gick mot parken (PS mariam o Elin var duktiga o använde deras egna fötter hihi)

Väl på parken blev det en massa lek, jaga, tävlingar hihih fett med roligt trots att man frös ihjäl sig ...
Video på det kommer säkert läggas upp på faceboook inom snart framtid på antingen ELin holfelts eller Henrik Lundströms sida :D

men to make things short åkte vi hem efter det och nu sitter jag vid datan o chillar :D
Imorn e man ledig igen. Få se va dagen har att bjuda på. Det enda jag vet e att jag kankse ska äta med mina bebisar igen sen ska jag o mary åka o säga hejdå till klas o Fanny. Sen få vi se.

Men nu ska jag fortsätta att chatta med min babe hörs



CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0