Min lördag / Söndag

Min lördag har varit en dag med blandade känslor. För att inte  sitta hemma o tänka mkt åkte jag till birsta med syrran och shoppade lite bara för att trösta mig. Det funkade shopping e fan en temporär botningsmedel. Efter det så skulle syrran jobba så  vi drog å åt innan. Sedan så slutade mary och  Pelin så vi tog en till runda på birsta dvs att det blev ännu mer shopping hihihi. Fatta va shopping kan göra till tjejer hihi. Jag hamnade med en massa påsar på slutet av dan hihih. Vi var kvar till birsta tills de bad oss att gå hihih för Pelin prövade en klänning sista minuterna. Tiden går fort när man har roligt :D
Efter shoppingturen åkte vi hem till Elin och gjorde oss i ordning. Det tog en jävla long tid hihi och vi kom inte därifrån förrän typ halv 9 hihihi. Vi plockade upp angelika sen mariam på jobbet sen släppte jag av de på festen.
Kadj skulle agera chaufför innan festen hihih. Jag åkte o plockade upp mamma från jobbet o skjutsade hem henne. Efter det var det då dags för KADJ att joina festen.
Det var fett med röj med massa roligt folk. Tack för er som tröstade mig när jag var ledsen och förlåt ifall jag sörjde för mkt.. Det var en lyckad fest iaf  med en massa roliga händelser hihih.. Ni som var där vet nog va jag pratar om hihih
Vid 3 tiden bjöd världens snällaste Henke de flesta på taxin för att vi skulle ner till sj o käka. Sedan drog jag, Elin, Mariam och Henke så klart hem till honom för att sova där Sanne var kvar med sina kompisar hihi
Vi gjorde i ordning bäddsoffan o satt på supernatural efter ett ögonblick så somnade vi hihi.
Min bebe ko= Ingrid e världens bästa som ställde upp o vaknade kl 6 på morgonen för att skjutsa min mamy till jobbet. Fett snällt. bra exempel på en bra kompis som verkligen ställer upp no matter what i love u bebe ko <3
Ja kl 12 vaknade vi upp städade o lagade mat sen så var det dags för oss att skjutsa mariam till jobbet .

Jag o Elin som inte var so speciellt pigga drog till Mediamarkt där vi träffade Sandra (Elins syrra som jobbar där) som skulle hem med oss. Sen så ''orkade'' vi t.o.m ta en rundtur i birsta o kolla läget hihi.
O Tack vare min älskade Pelin så hittade jag strumpbyxorna jag har letat efter som ett tok i flera dagar nu :D
Ni ska bara se hur glad jag var när jag hittade de, fråga bara Elin hon har det på film hjihhi

Sen så har jag inte gjort så mkt  skjutsade broshan till träningen och hämtat upp honom, mariam o mamma efter deras tränning,jobb och jobb hihih



Eftersom jag inte har en kamera (min vart stulen) än så har jag tagit lite bilder från fb hhihi tagna av mary





Jag måste bara visa strumbyxorna som jag köpte och som var as svåra att hitta eftersom alla vill ha de :P
( eller alla o alla men många iaf)


Jag köpte 2 bara så jag har en ifall den går sönder hihih .... jag e kär i de ;)

PS: Henkis vi kommer sakna dig på jobbet så otroligt mkt men lycka till med allt o vi ses <3

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0