Ny design

Jag vill pimpa min blogg. Jag vill att den ska bli flashigare ;)
Någon där ute som kan lära mig lite mer avancerade grejer. Har nästan en bild i huvudet på hur jag vill ha den men har inte tillräckligt med tid o kunskaper till det :(


Min dag ser ut så här :


Jag vaknade typ runt 13 o åt lunch som min älskade mamma lagade. Pappsen fyller år idag så vi satt tillsammans o åt plus att jag fick dela med pappa tårtan som var kvar sen igår kväll hihi :D
Juste jag kanske ska berätta vf vi åt tårtan igår kväl ihih.. Det var så här jag satt vid datorn o mariam pluggade sen så kom jag på att det vore en bra idé att åka o köpa en  tårta o överaska pappa i sängen eftersom alla upptagna imorn syrran o broshan e i skolan o jag jobbar stängnigng. Så kl var kvart i 10 vi hade en kvart på oss eftersom allt stänger 10. Vi skyndade oss till citygross de stänger tydligen 9, seven eleven hade ingenting sen åkte vi till OQ i skönsberg där vi hhittade en princesstårta hihi. Sen kom vi hem o gick in med tårtan i rummet o pappa blev glad o rörd :D Grattis pappa Love ya <3
Iaf jag har nyss pratat med syrran o Elin <3<3. Snart ska jag duscha för sen ska fröken kadj ta sin arsle till jobbet och vara kvar där tills vi stänger jippi .... nja



Men men ni få ha det så bra. Puss o hej leverpastej ;D

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0