Agera stora den snälla stora syrran :D

Idag har jag jobbat 2 pass på jobbet först mitt pass 9:45 till 14:15 sen Affes pass 16:15 till 20:45 :D Jag knka säga så här att det gick jävligt fort kan jag lova. Det fanns alltid nåt att gö eftersom det var mkt gäster o det gillar vi för att fördriva tiden :D

Efter jobbet så var jag med miish o myste. Vi kollade lite på magdans videosar hihih vi vill kunna det men det verka vara svårt hihih. Men vid 1 åkte vi ner till donken  för jag blev hungrig plus att jag skullle hämta upp min kära syrra som har varit ute o firat mösspåtagningen  :D

Lyckos henne jag känner mig så gammal nu. Vill spola tillbaka tiden igen :(
Nu ska jag iaf försöka sova , jag e ledig imorn så få se va som kommer att hända. En sak vet jag iag det e sova sova sova till 100

Sådär kommer våra framtida barn se ut om vi inte sluta äta donken 24/7 hihih :P

 

CATCHA LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0