Arbetslös och har ca 2 veckor kvar i Sverige

Ja, idag har jag jobbat min sista pass o är arbetslös. Jag har längtat efter den här dagen då jag kommer att ha fritid. Men nu känns det verkligen i hjärtat, det känns som man har lämnat sin familj bakom sig. Jag har haft skit kul med er på jobbet. Vi har gjort både dumma o bra saker hiih men men det e så det e hihih :D
Jag kommer verkligen att sakna allting :(
Men jag ska tänka positiv, nu har jag iaf lite tid att umgås med mina älsklingar de 2 veckor jag har kvar i sverige :D


lite bilder sen jag o raiyah  var o fotade på sidsjön igår fler lägger jag upp när jag får bilderna :

Men nu ska jag fortsätta göra ingenting
CATCHA LATER
ta hand om er pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0