Årets första dopp

Kommer det finnas fler sånna varma o sköna dagar eller var det här det första och sista??
Idag var det en perfekt timing. För jag skulle nämlngen på filipin fest. Det var mysigt o roligt. Det var typ de flesta filipiner här i S-vall som samlade åt tillsammans, gick på en gudtjänst som var en överaskning till oss unga hii, spelade kubb o röjde ute i nacksta kyrka.
Jag brukar inte hänga mkt i nacksta men den här delen av nacksta var fin hihih no fens...
jag var typ den äldsta av de unga resten var typ 16 o nerråt hihi av de unga de flesta var typ vuxna hihi ... Men det var roligt ändå. Vi tog en hel del bilder hihih :D
Vi var därborta från typ 15 till typ halv 9, sen så bestämde vi oss att åka till sidsjön o ta vår första dopp...
Då drog jag, mariam, elin, raiya o madde dit :D
Jag kan säga så här att det var ganska geggit, men vattnet var lagom kallt hihih :D Doppade mig en gång för jag vågade inte hoppa in i vattnet igen när jag såg paddor överallt hihih
PS. paddor e mina näst största fobi efter ormar ,..... usch jag tycker att de e äckliga brrrr
Efter sidsjön åkte vi till hamnen o myste en stund sen drog vi hem :D
Det var en lyckad o fanatstisk dag. Jag var ledig, det var varm o jag var med folk jag älskar... Kan det bli bättre :D




VI hade tårkigt hhihi det här var resultater  :p                           Några av folket som var där :D

PINAYS


<3

BILDER FRÅN FÖRSTA DOPPET :



finns fler dopp bilder men vet inte om jag får lägga upp de hihi :P
Men fler bilder från filipin festen finns på facebook :D

CATCHA LATER



Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHA kolla på bilden då vi hoppar i vattnet!! jag ser smällfet ut, hahaha!

2010-05-16 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0