Birsta med världens bästa Gustav och Elin <3

Idag var det tänkt att jag skulle kliva upp tidigt o träna med mia innan jag träffar Gustav. Men nä.....
Så lat o trött som man e så råkade jag kliva upp typ runt kl 13 idag. Då hade min mamy lagat jättenyttig lunch åt mig :D
Jag åt lunch snabbt som fan, duschade o bilade direkt till Gustav. Vi bilade vidare till IKEA...
Eftersom Gurra ska flytta till Saras lägenhet. Så har jag lovat att hjälpa honom med inköpningen av nya saker :D
Jag tycker att det skit roligt, får nästan lust att skaffa min egen lägenhet bara för att få inreda som jag vill :D Alltså ROSA överallt :D
Men Gustav har lovat mig att jag skulle få inreda en del av hans lägenhet :D Hoppas att verkligen får göra det :D
Så ser ni nåt rosa i hans lägenhet så vet ni vem som ligger bakom det hihih :P

Asså på tal om ingenting. Jag visste inte att det var så roligt att gå på IKEA... Jag o Gustav fick så ont i magen av hur mkt v skrattade där inne. ALLT hade namn, o inte normala namn nej nej... As roliga... T.ex så hittade vi en typ flytlåda som hette PAPPIS :P

IAf efter att vi var klar med IKEA kom ELin Pelin :D VI drog till lagerhouse,Åhlens, Duka, siba u name it :D
Sedan drog vi hem till Elin för Gurra skulle kolla på hennes klänning som han skulle sy in, men så smart som vi e vi drog därifrån utan klänningen hihih ... Fett duktiga :D

Men vi var faktist duktiga idag.. Iaf jag o Elin. Efter att vi hade varit hos henne skjutsade vi hem Gustav o åkte till GOLD's för att träna bort lite fett hihih :D
Det gick ganska bra, vi tränade i typ 1 timme efter jag skulle skjutsa min brorsa till träningen efter det. Vi körde lite kondition, sen gick vi ner till gymmet o körde hård med  våra armar o ben för att avsluta med en skön strechning :D
Kul att träna med Pelin. VI tränade magmusklerna bäst efter all skratt :D

Efter den svettiga träningen skjutsade min brorsha till hans träning o tog en lång dush o la mig i badkaret i säkert 1 timme.. Fett skönt det var :D

Just nu vill jag bygga fler pärlplattor men kan inte för mariam sover o jag kan inte bygga i mörkret, få ta det imorn :D

Nä men hoppas att alla har haft en trevlig dag .

Min lunch.. yummi


CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer
Postat av: nina

Hej har du kvar dina svarta klackar från nelly? :)

2010-05-10 @ 23:26:21
URL: http://nwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0