Body pump 45

Idag har jag varit o tränat  på GOLD'S för första gången. Jag var där sj, stressade mig som fan o kom dit precis halv 8. Jag kollade upp vilka pass de hade. O då fanns det 2 som man kunde välja mellan som hade påbörjats hihi.. Det var antingen mellan Body Balance( yoga aktig) lr Body pump. Så klart så väljer jag Body pump hihih .....
Jag kommer in så e det typ vältränade kvinnor därinne. Alla kunde värsta bra hihih.. Jag fick bara lysta de lättaste vikterna eftersom jag var ny ... O herregud va jobbigt det var. Det var inte ens roligt hihih jag svettades knappt.
VI fick bara lyfta vikter typ hela passet, på slutet så gjorde vi en massa armhävningar och situps..
Jag tror att jag valde fel pass hhihi jag vill liksom inte få värsta biffiga armar hihih som de flesta där hade hihi :P

Jag satt kvar där o gjorde som alla gjorde o så fort ''lektionen'' var över gick jag därifrån direkt till gymmet hihih
Jag sprang typ i 20 på rullbandet sen drog jag hem hihi
Men imorn ska jag iaf dra ditt igen o träna hårt. Jag fundera på att testa på en spinning pass men jag få se ifall jag gymmar istl :D

Nu jävlar ska jag träna varje dag för att få min drömkropp :D

Aldrig mer body pump för mig hhihih inte nu från början iaf hihi

CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0