Bra väder = Bra dag så äre :P

Idag vaknade jag 10 igen sen kollade jag på Days of our lives. Skit bra serie trots att det inte så många som tycker om den lr iaf inte folk bland mina vänner hihih :P Jag tycker att den e intressant, det händer alltid saker som förvånar en. Det liksom inte va man förvänta sig att hända hihih... Det e Drama här o där, giftemål. skillsmässor, graviditeter, folk som dör o kommer tillbaka efter ett tag hihih ... Det är en blandning av mkt saker hellt enkelt hihih

Iaf efter Days så tränade jag lite i det fina vädret. Jag gick o joggade runt sticksjö :P Det var as skönt, kunde inte bli bättre. Bra väder, bra musik, rätt skor o bra humör :D
Sedan åt jag mat o skjutsade ner mamsen till stan. Nu ska jag bara duscha o dra ner till stanish för att joina mamsen o hennes vännina :P

Få se om man hittar något fint som man kan lägga till på shoppinglistan hihii det ju lön på tisdag hihih :P
Men vi höres sen lr imorn jag slutar ju jobba 01 idag få se om det bli nån till inlägg då ...
Ta hand om er o ha en trevlig fredag. Pössssss




CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0