Busy o stressig dag

Jag blev väkt av mamma kl 10 imorse för vi skulle tvätta kläder. Medan kläderna höll på tvättas o torkas sov jag hhihi.  När vi var klara runt 15 åkte jag o mamma till sjukhuset för att hälsa på pappa. Jag e så glad att pappsen få komma hem imorn. Han verkade inte tycka om o sova på sjukhuset hihi. Vem gör det liksom ..
Jag var där i typ en halvtimme sen åkte jag ner till stan för att röja lite med Bebe ko= Ingrid o syrran.
Jag hittade dessutom en jättefin linne enligt mig iaf hihi, den ska jag ha på mig på lördag till festen så det kommer komma upp bilder på de :D
Efter stan drog jag o syrran o lunchade på Donken. Vi var duktiga o tog sallad istl för strips o äpplen :D
Sen åkte vi till pappa igen där mamma hade varit sen kl 15 hihi... Vi satt i typ en timme sen drog vi o handlade.
När vi var klar så var kl 19 o jag skulle vara på GOLD'S halv så det var lite stressigt. Körde hem o bytte om o skyndade mig ner till stan. Kom dit typ prick halv hihih ...


Men en busy dag är en rolig dag. Dock hann jag aldrig träffa mina älsklingar Elin o Mia.
Men de träffar jag tomorow jippi :D

JUSTE glömde säga att jag har äntligen använd hårfärgen som jag har köpt för 1 månad sen hihi.... Men dock så syns det inte jätte tydligt hiih

Min nya doft ipod hihi som jag fick av mia när hon kom hem :D

Den e ros o luktar gott .... PERFECT

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0