Duktig kadj :D

Jag e jättestolt över mig sj idag. Jag e ledig idag så jag klev upp kl 10 vid 11 gick jag o mariam ner till stan, hon skulle till skolan o jag skulle träna. Lägg märke till att jag sa GICK. Khadije går istället för att ta bilen, det händer inte så ofta lr rättare sagt det händer aldrig hihih...
Nä men sen så tränade i 2 timmar sen gick jag tillbaka hem trots att det jag blev sugen flera gånger på att ta bussen hihihi...
När jag kom hem tog jag en lång o skön dusch o åt frukost/lunch :D Man förbränner mer ifall man tränar innan man äter   ;)

Nu jävlar jag måste hålla på sådär ofta nu, det ska inte vara en engångs grej. Imorn o helgen så ska jag stänga df ska jag försöka peppa mig sj att träna innan jag börjar men jag tror inte att jag hinner gå så det blir nog att bila ner till gymmet. :D


Nu e jag på rätt väg för att få min dröm mage hih :P Innan jag flyttar så ska jag lyckas med det !

CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0