Fantastisk kväll :D

Nu e jag hemma efter en fantastisk kväll. Det känns som vi hann med så mkt o samtidigt så e det roligt att vi har saker man inte ska gö på en måndag hihhi....
Vi har druckit vin, cider, spellat kubb, dansat, spelade kort, druckit ännu mer vin, gått till irish o shottat o sen Donken.
Sen kom världens räddare o bästa ANgelika som trots att hon måste kliva upp tidigt kom o hämtat osss...
PS hon var med innan men åkte hem tidigare för attt sova
TACK Angelika du e bäst :D
Jag tycker bara synd om de som ska till jobbet om 4 timmar men det var säkert värt det grabbar :D
Juste tack till kristoffer med som hade vinkvällen hos sig :D

TACK allihopa för en sjukt rolig kväll.. Jag tycker om er för ni gör mig glad jag kommer att sakna er när jag har flyttat.

Nä men nu ska jag dra ville bara skriva lite innan hiihi jag ska lägga upp en gruppbild som chritian tog på oss resten lägger jag upp antingen på FB lr här imorn om jag hinner

MCD CREW <3

men sov gott allihopa o ta hand om er pöss

 

CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0