@ Indal :D

Idag har jag varit i Indal hela dan med min familj o raiyahs familj. Vi har varit hos mammas kompis o myst där ute i det fina vädret :D
Det blev ca 400bilder tagna hihi men just nu lägger jag upp as få imorn kan jag lägga upp fler. Vi var även ut på en prommis runt sticksjö när vi kom hem runt 9 o fotade lite :D
Som sagt orka inte lägga upp många bilder nu så det kommer fler imorn

FÖRST UT DAGENS OUTFIT:

 

BILDER FRÅN INDAL:

 

 





BILDER FRÅN STICKSJÖ:



jag tror att jag har hittat en ny hobby jag har blivit så förtjust i att ta natur bilder o fota allmänt:D
Kanske ska börja med det framöver

Nä, nu e kadj trött o vill sova det väntar mig en dag med Ingrid imorn

Sov gott vi höres pösss

 

CATCHA LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0