inte skönt att sova utan en säng :P

Tjaba, sorry för de dåliga inlägg på senaste tiden. Jag har jobbat stängning sen i måndags. Så det enda jag har gjort e att sova till 14 , åka til jobbet 15:30 sluta 1:30 sen komma hem sova :D  kul liv liksom..... NOT
Men imorn e jag iaf ledig, så det känns bra. Dock så känns det inte så bra i kroppen. Jag har typ haft ont överallt i flera dagar nu sen vi sålde sängarna (pga att vi ska flytta till london). Vi sover på skit tunna madrasser nu det känns som man sover direkt på golvet. Jag saknar min sköna mjuka säng som man sjunker i :(

Som vanligt när jag e ledig så blir dett planer på en gång :D Det bra att ha vänner som vill umgås med en hihi :D
Men iaf sådär kommer min dag att se ut imorn lr man kanske ska säga idag hih:P

10-13 tvätta kläder med mamma + färga håret

13---> - åka med mamma o hälsa på pappa på skjukhuset
- Träffa ingrid o börja lite med våran scrapbook
- dra på stan en sväng med vem vet jag inte :P
- Träna med Johanna på GOLD'S
- åka till sjukhuset till pappa igen o hämta mamma :D
Efter det vet jag inte va jag ska hitta på..... någon som vill gö nåt ??? Det bara att höra av sig pössss


Nämen nu ska jag surfa lite, kommer jag på nått intressant att skriva om så gör jag det.
Tack o hej så länge :D

Jag känner mkt kärlek just and i like it :D

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0