Kissie på Bella&Tyra Show

hiihi vill ni veta en sak ???? Idag har Kissie varit på Bella o Tyras show... Jag har tyvärr missat det men jag väntar på att de ska lägga upp videosarna om några timmar....
Såhär e det Kissie är inte riktig stor fan av Tyra o Bella. De har haft många bloggbråk o shit... kallat varandra för grisar o allt möjligt.... O nu ska Kissie på interview i deras show.
Jag trodde inte att hon skulle våga dyka upp där, men hon gjorde tydligen det hiihih...
Det här blir fett intressant att se.. SERIÖST as intressant hihihih... Kommer hon göra bort sig ännu mer än va hon gör på hennes blogg lr kommer hon bara vara KISSIE hihih det får vi väl se.
Ni som åxå vill se en tjej action film vänta tills de lägger upp interviewet på Bella&Tyra Show

TRUST ME U DONT WANNA MISS THIS.


E du inte intresserad kolla bara för kul skull jag lova att det här kommer att vara en bra underhållning :D



CATCHA LATER

Kommentarer
Postat av: meis

hahah jadu du ska inte missa..

du kommer välja att slå sönder henna..tro mig.

2010-05-13 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0