Longboard

Här om dagen var jag inne på Moyo o kollade lite. Då kollade jag på longboard o blev hellt plötslig sugen på att börja lära mig åka longboard o kankse bli mindre tjejig av mig...
Fatta va cool ifall en liten tjej som mig som älskar rosa, klänningar, klackskor, tajta byxor osv kommer en dag med  typ baggy jeans eller shorts , en mössa med brillor och en stor tshirt eller linne :D
Fatta va tuff man kommer se ut hihih ...
Tänk mig i det här outfiten

hihih fett nice :D de rosa converse e ett måste.. jag få inte förlora hellt min rosa färg :D

 

Va tycker ni ???

ha det bäst ta hand om er pösss

CATCHA LATER



Kommentarer
Postat av: raya

Snygga ;D

2010-05-26 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0