Lördag 1maj :D

Maj maj måne jag skickar dig till skåne  :P

Mia sov över i fredags så lördag vaknade vi upp runt 11 o åkte till birsta med raiyah för att shoppa :D
Eftersom vi inte hann äta frukost o var skit hungriga åt vi sallad på IKEA. Skit gott var det yummi
När vi fick all energi vi behövde började jakten efter kläder,smycken u name it :P

På kvällen åkte jag, mia o mariam till stan för att träffa nathy som kom från hsand för att festa i s-vall. Vi åkte hem till madde en sväng o pratade lite. Det var ett år sen jag träffade madde trots att vi bor i samma stad inte OK.
Efter att vi hade varit hos madde åkte vi till max för en gång skull inte till donkenhihih... Nathy tjatade mkt om att han ville ha milkshake.... killar åsssåå hihihi...

Sedan begav vi oss till nacksta för att skjutsa honom till festen. Vi vågade inte kliva av bilen hihih så vi satt i bilen i säkert en timme för att vänta på challe som skulle med nathy till festen.

Pizza e jättegott att äta på natten, nyttigt åxå...... NOT iaf så åkte jag, mia o mariam o köpte pizza innan vi åkte hem. Yummi va gott det var men dock magen tyckte inte riktigt om det hihih. Det var planerat att vi skulle hem äta pizza o kolla på film men tyvärr så somnade jag o mia på soffan. TYPISK.

Va gjorde alla igår??? Hoppas att ni hade roligt ni med <3


mina sällskap raiyah och Mia <3
Jag o min sallad :D yummi

kollade en stund medan de upträdde

Jag o Raiyah får plats överallt :D

 

Mitt sällskap på kvällen (nathy,mia o mariam på max)

Snygga vänner jag har :D

Vi hade lite roligt hihi                                             Vi skulle låtsas att vi sov men mariam dissar ;(



CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0