McFusk & Co my ass

Ja jag vet inte riktigt va jag ska säga om det här.... Jag tycker mkt av det de säger överdriver de bara.
T.ex det där med att arbetsledarna ändrar tiderna ok det kanske händer på andra ställen men jag kan inte tänka mig att någon på mitt jobb gör nåt sånt. Jag tycker att de förstör bara Mcdonalds ryktet.
Enligt de så e det rent helvete att jobba på Donken, att arbetsledarna är typ elaka o behandla de vanliga medarbetare som slavar tvingar de att jobba trots att de e sjuka o grejer.... Stämmer verkligen inte kan jag säga.
I mitt jobb har man sin egen vilja. Väljer man att gå på rast ifall vi säljer lite så gör man det väljer man att inte göra det så blir man inte tvingad lr hotad!!!

Det kanske e sant att man ibland serverar waist men det handlar inte om timmars waste mat. Jag vet att det dåligt men men....  O det där med salladen. Jag blev as förvånad att de har kycklingen i salladen o ha kvar den ute, det var det konstigaste jag har sett...
Vi har salladen i kylen o så fort det blir beställd grillar vi kycklingen o he i den i salladen. På slutet av kvällen slänger vi ALLTID all sallad som e waste!!


De har bara testat o kollat ifall allt de säger stämmer i södradelen av sverige. Det kanske e mindre seriöst där nere. Så jag tycker inte att de ska säga att det e så överallt. För det finns faktist Mcdonalds på norra delen av sverige åxå... O sånt där mkt skit sker inte här iaf inte där jag jobbar !!!!

Bli så förbannad när de överdriver allt liksom!!! Jag säger inte att det de säger e hellt fel, visst att nåt stämmer, det finns de som slarvar ibland men jag tycker att de har bara visat det dåliga o överdrivt det till 100%.

Men lite förändring måste ske INGEN WASTE ALLS SKA SERVERAS  man ska tänka sig i gästernas situation men det där med instämpling o shit jag litar 100% på mina ''chefer'' !!

 

CATCHA LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0