Min valborg :D

Den här dagen var inte som vilken valborg som helst. Det var åxå dagen då Issa  fyllde år :D
Det började dock lite dåligt o blev bättre o bättre. Jag skulle ha jobbat 10-19, men tyvärr så fick jag fruktansvärt värk o fick åka hem. Snäll chef och arbetsledare jag har :D
Kom hem runt 2 tog en tablett o sov till typ 7. Senare var det då grillning hos världens älskaste o bästa Elin Pelin <3
Det var jag, mariam, mia, mary,sandra o hennes bf,cassi,fischer en tjock katt o en av fischers kompis.
Det var väldigt mysigt förutom att det var lite kyligt. Efter grillningen gick vi upp till Elins lägenhet där allting började hihih.... Vi körde hora,lyssnade på musik o tog lite shottat här o där...
När man var  glad o god tog alla bussen när till issa. Där fick man träffa alla donken folket. Doken folk= ganlenskap o feetttt med roligt <3<3
Vi skrattade här o där, dansade lite, sjöng singstar som vanligt osv osv.... Juste plus att man sjöng till födelsedags barnet :D Grattis igen issa <3
Carro var så gullig att hon gick efter mig hela tiden o såg till att jag drack endast vatten hhihi tack så mkt carro i löv u :D Gustav du e min killbästa kompis oroa inte dig :D <3
Nästa destiantion var Allstars. Där vi träffade miish som hade stuckit lite tidigare från issa.  Det blev som gamla tider dansa loss på dansgolvet :D
Va bruka donken folk göra efter att de har varit ute???? Jo, dra till donken såklart :D
Sedan tog jag, mariam, elin o mia taxi hem o vilade :D
Det var en riktig rolig dag.... I löv u allihopa....

Tack för att ni såg till att jag hade roligt på min sista valborg i sverige :D jag kommer att sakna er :D







Sista 2 bilderna e från marys fb hade ingen bild på födelsedagsbarnet

Grattis issa :D

 

Hoppas att ni har åxå haft roligt :D

 

CATCHA LATER
XOXO KADJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0