Natti natti :D

helllluuu.... Idag har det varit en packning dag som slutade med lite quality time med mig själv hihih..
Idag kom de som hade köpt de flesta av våra möbler o alla våra sängar o hämtade upp de. Så nu sover allihopa på tunna madrasser på golvet... Hur ska det gå det e en månad kvar:p men men man kan härda hhih så hemsk e det inte :D
Vardags rummet e typ tomt. Det e 2 soffor kvar , ett bord och tven. Man bli fan lite ledsen när man se att det börja bli tomt i lägenheten :( nu e det verkligen snart dags. Jag har försökt fötränga bort tanken att vi ska flytta men nu går det inte längre. Så fort man kommer hem så påminns man om det :(

Iaf efter  all städning och packning, så satt jag en stund vi datorn sedan tog jag en skönhets stund hhihihih...
Jag började med att duscha wow nää jag ba skojar hhh. Efter duschen noppade jag mina ögonbryn, har inte orkat noppa på länge men nu ser det bättre ut hihih... Efter all noppning så la jag ansiktsmask i ungefär 15min.
Gissa vilken färg det var på ansiktsmasken?? Jo, rosa så klart min absoluta favorit färg :D
15 min hade gått, ansiktet blev tvättat med ljummet vatten. Fett skönt var det. Mitt ansikte kändes len and me lajke.
Sedan så satt jag mig med mamma i vardagsrummet kolllade på film samtidigt som jag klippte o målade mina naglar.

Jag tycker att alla tjejer o killar borde ägna sig en lite stund åt sig sj minst 2 ggr i veckan. För det behöver man. Man mår bättre plus att man känner sig fräschare :D Det ska jag börja med. Har man inte tid så ska man försöka skaffa tid !!

Men nu ska jag sova. Imorn jobbar ja stängning alltså 16-01. Innan jobbet ska jag försöka hinna med en del saker. Typ jogga, luncha med mina bebisar, dra på stan med mamma o sen kankse gå på en kort prommis med miish.

Men nu var det allt för mig, tack o hej (hihih det lät som jag höll på att redovisa )
Godnatt, sov gott o dröm söt allihopa <3

en gammal bild sen jag var på kryssning med min familj för typ 2 år sen :D

 





CATCHA LATER
XOXO KADJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0